2008. szeptember 11., csütörtök

Tanfolyam, bajnokság, díjak...

Most szombaton, szept. 13-án indulunk az Új Kezdő tanfolyammal. Aki szeretne jönni, még jelezheti :-)

Jövő hét hétfőn, szept. 15-én jár le a Gyöngyfűző Házibajnokságunkban a pályamunkák leadásának határideje. Bár tudom, vannak, akik az utolsó pillanatig kivárnak, csak le ne csússzanak ;-)

Díjak... Megkönnyebbüléssel olvastam Dia oldalán a díjakkal kapcsolatos bejegyzését. Gyakorlatilag szó szerint írhatnám én is ezt, hiszen az összes "Kedvencem" azért lett kedvenc, mert ezt valamivel kivívták maguknak. Szívem szerint minden gyöngyös lánynak odaítélném az "Arany Gyöngyfűző Tű" kitüntetést :-) És ezek a díjak már annyiszor körbejártak, hogy nem látom értelmét annak, hogy én most sokadszorra is odaítéljem valakinek, vagy csak azért díjazzak valakit, mert Ő még esetleg nem kapott. Úgyhogy tisztelettel megköszönöm azoknak, akik érdemesnek találtak valamelyik díjra, de én most megszakítom a láncot.

Kitaláltam valami sokkal jobbat (mert akik ismernek, tudják, hogy nekem mindig van valami ötletem :-))) meg is írom mindjárt ;-)

Nincsenek megjegyzések: