2008. szeptember 10., szerda

Szuperszerda helyett :-)

Azoknak, akik várják a "Szuperszerdát", egy kis magyarázat, hogy milyen okokból is csúszik a mai projekt :-)


Az egyik ok a Mimi-féle bogyók gyártása, ami (akik fűztek már ilyet, szerintem tudják, miről beszélek) elég sok időt igénybevesz...

... a másik ok pedig ez a kis "bogyó", az én hisztikirálylányom :-))) Ma rekordot döntött nyafizásban, mert Ő az a típusú baba, akinek kell a program, a jövés-menés, a haverok, buli, szamba :-DDD És egy nyugis délután a teraszon, jó levegőn, a járókában, ami anyának áldás, mert egy kicsit gyöngyözhetne, az neki büntetés :-)))

Úgyhogy pótolom a Happy Wednesday-t majd egy másik napon, ígérem!

Ja! És tudja valaki, mi lett Mimivel? Eltűnt a blogja, pedig nagy kedvencem (volt) :-(

Dear Michele Tailer (Mimi), where are You???

12 megjegyzés:

LNóri írta...

Adri, dejó, végre új kép Lauráról.
Milyen szép kis nagylány :)
és naná, hogy szórakoztatni kell,
sajnos nem tudom mi lett Mimivel

Liza írta...

Indokokat értjük! Hisztikirálylány??? Nem inkább Tündér? :))

Adrienne írta...

Csajok! Ha lenne hangos fotó... :-)))

enigma írta...

azért látszik, hogy a rugdalódzó nem erre szánt részére került valahogy a talpacskája....nem kis erőfeszítésébe kerülhetett :)
édes a kisasszony :)

Adrienne írta...

Eni! Igaz, hogy a pöttyös az igazi, de ezt valami hosszú combú csajra varrták, így a kis "gombóc" számára egy kissé túlméretezett a rugi szára, és néha érdekesen tud állni benne az a kis láb :-)))

Babra írta...

Hangos fotó:D:D Ez jóó!
Mimivel sajna nemtom mi lett, én is kerestem éppen egyik nap a blogját, és semmit se találtam:( Viszont a Granitéidnak nagyon szép színei vannak, közelebbi fotó kéretik:D
Nagyon cuki a kép Lauráról:)

AgnesBeads írta...

Nem is tudom elhinni, hogy hisztikirálynő, hiszen olyan kis bájpötty! És azok a csodás kék szemek. Nem is tudom láttam-e már ilyen szép kék szemeket valaha!

Babra írta...

Háhá, közben rájöttem hogy ki is lehet ám nagyitani a képet:D Isteniek azok a bogyók! No meg a pici lány:D

Névtelen írta...

De jókat fog rötyögni ezen a képen úgy 17-18 év múlva! Neked se könnyű! :D De még így is aranyos!
Én is szerettem Mimilg blogját és lelombozott, hogy megszűnt - de sajnos nemcsak az övé - egy pár név: Kikibuck, DeLiCa-Tess, Cilou59, Sophie - akiknek a linkje már nem él... :(((( A magyarázat talán az, ami Kikibuck oldalán (http://delicart.canalblog.com/) olvasható franciául. Nagyon szomorú, de érthető! Csak reménykedni tudok, hogy nem terjed tovább a "vírus"! :(
Sajnálom, hogy nem mentettem le több képet a munkáikről, így az már elveszett számomra! :((((
Emőke

Adrienne írta...

Köszi az infót (is) Emőke!

Kata írta...

Laura nagyon cuki kisbaba és mekkorát nőtt........! A szemei pedig gyönyörűek!!!!!!!!!!!!!

JulietaTiarasyTocados írta...

Preciosa!!!!