2012. február 4., szombat

Türkiz párduc :-)



Fűztem egy uniszex peyote díszítésűt is az antikolt barna bőrre :-) Elég sokat szenvedtem a peyote pánt miatt, mert szerettem volna, ha a gyűrűk odasimulnak mellé. Még mindig nem vagyok 100 %-ban elégedett, de már alakul :-) Ja, naná hogy a képen pont a barna bőr szépsége nem látszik :-))) Sajnos ebben a hóesésben nem tudtam jobb fotókat készíteni.

Ha valaki szeretné a mintarajzot, jöjjön, és lájkolja a GYÖNGY-VARÁZS Webáruház oldalát a Facebookon :-)

9 megjegyzés:

Liza írta...

Nagyon tetszik!

Adrienne írta...

Köszönöm Liza! :-)

Las Cositas de Lyra írta...

Beautiful!!!

Adrienne írta...

Thank you very much Lyra! :-)

Cristina írta...

Un dibujo muy bonito y un resultado sorprendente!!!

Berjo írta...

Adrikám, nagyon tetszik, és lájkolnék én szívesen, de nem vagyok a facebook-on. Most mit tegyek? Amúgy imádom a maximalizmusodat!

Adrienne írta...

Jolikám!

Pl. elküldhetném Neked e-mailben... Hm? :-) Van mintaszerkesztőd feltelepítve? Mert akkor elküldöm azt is továbbszerkesztésre. Hm? :-))) És még nem tökéletes, de nem nyugszom addig, amíg nem lesz 200 % :-DDD

Adrienne írta...

El is küldtem, mert ki tudja, mikor jársz erre újra :-)

Silvì írta...

Molto carino