2010. június 20., vasárnap

Pipsy-Maxi by Audrey, avagy az inspirációóó :-)




Ez a bogyó az újabb példa arra, hogy egymás munkái milyen ösztönzőleg hathatnak ránk. Perle4U Pipsy nevű minibogyója, ami a képeken bal oldalon látható, adta az ihletet a nagyobb fánkokból készült bogyóhoz, aminek a megfűzéséhez 3 mm-es swarovski bicone-t és néhány plusz kásagyöngyöt használtam fel. Az eredeti minibogyó nagyon édes (3x2 mm-es fánkok), de nagyon picike, nem igazán tudtam, mire is lehetne használni, így aztán egy kissé felfújtam (8x6 mm-es fánkok) :-))) Órán már meg is fűztük, nagyon könnyen, gyorsan fűzhető minta, bár az anyagigénye a bogyónkénti 20 db swari miatt egy kicsit izééé :-)

Persze lesznek még újabb bogyók, és lesz belőle majd valami ékszerféleség is, mert Andi segítségével most aztán van fánkom bőven :-) csak most annyira betemetett megint az Élet, hogy az órai kötelező darabokon kívül semmit sem fűzök :-( Tudom, azokat is feltehetném, és ha rászánom magam, akkor majd fotózom is őket, de most megint betegség-szakaszban vagyunk, Luluka egy fránya vírust szedett össze, én meg "félreléptem", azaz kiment a térdem, jelenleg nem tudok lábra állni se normálisan, annyira fáj :-(((
És végezetül, köszönöm Krisztámnak is a köszönni valót!!! :-)

9 megjegyzés:

Vervian írta...

Tényleg ütősebb lett a nagyobb méret! :-) Csodaszép! :-D

Liza írta...

Nagyon jó lett a bogyesz!
Jobbulást mindkettőtöknek!

Kriszta írta...

Nincs mit köszönni!!!!!!!! Édes lett az új bogyó kreációd!!!!!!!!!!! Gratulálok és ne lépegessél "félre"!!!! Jobblást Lalukádnak is!!! Pusza

Ági mama írta...

Csodálatos lett ez a bogyó!
Jobbulást kívánok nektek!!

Adrienne írta...

Köszönöm Lányok, aranyosak vagytok!!! :-)

A lábam egyre jobban fáj, viszont megfűztem már 5 bogyeszt, úgyhogy nemsokára össze is lehet belőlük rakni valamit :-)

Szikati írta...

Jobbulást kívánok én is mindkettőtöknek! A bogyó színei csodásak, nagyon tetszik.

Zsófi írta...

Nagyon jó lett a bogyesz. Várom a belőlük készült ékszert :-)

E írta...

Nagyon szuper bogyók, olyan Adris! Jobbulást nektek! :)

Vadnainé Almási Mária írta...

Szuper ez a fánkos bogyesz! Én is kipróbáltam, csak egyszerűbbre sikeredett:) Jobbulást Nektek!