2009. szeptember 17., csütörtök

Időt kérek!

Kedves Mindenki!
Tudom, hogy sokan várjátok a Herringbone II. részt, és nézitek, hogy tettem-e fel valami új képet, és csak a nagy csend fogad Benneteket. Az utóbbi hetek nagyon sok munkával teltek, elindultak a tanfolyamok is, és ugye a kis családom is itt van :-) Leginkább a legkisebb, az imádnivaló ördögfióka, akire nagyon kell figyelni, mert folyton valami rosszaságon töri a fejét :-))) Amik nem is olyan igazi rosszaságok, de ha egy kicsit is nem figyelek oda, akkor csodálkozhatok, hogy ki tette a mosógépbe az újságot, ki dobálta az aprópénzt a kukába, ki firkálta össze az ülőpárnát, miért nyomtat a nyomtató, és hova tűnt a TB kártyám??? :-DDD És még sorolhatnám, milyen találékony :-) Na de jövő héttől elkezdjük a bölcsis beszoktatást, úgyhogy most 2 hétig ez lesz a legfontosabb, minden más várhat. Valószínűleg a webáruházat is bezárom az első hétre, de ezt majd ott is jelzem. Aztán ha megszokja a bölcsit, amiben erősen bízom, és én is kisírdogáltam magam, mert most még el sem tudom képzelni, hogy mi lesz, ha nem lesz itt velem, akkor ígérem, bepótolok mindent, és a távoktatásos füzetet is befejezem végre.
Addig fűzzetek sok szépséget, hogy legalább mások munkáiban gyön(g)yörködhessek :-)

9 megjegyzés:

ParizsDesign írta...

Ne aggódj, biztos, hogy ripsz-ropsz megszokja a bölcsit. Mi, most elsején kezdtük. Az első hét volt nehezebb, de most már minden rendben megy. Egyetlen dologhoz ragaszkodik csak: hogy ölbe vigyem be. Puszi

Adrienne írta...

Köszi a bíztatást Mónika :-)

Lehet, hogy hamarabb megszokja majd, mint én, hogy nincs Velem. Jaj, el sem tudom képzelni, hogy milyen lesz. Annyira odavagyok érte! Imádom!!! :-)

Panka gyöngye írta...

Szerintem sem kell aggódnod,biztos jól fogja magát érezni a többi gyerkőc között!Ez az élet rendje!:)
Amúgy már nagyon várom a visszatérést,a szép munkáidat:)

dragonyss írta...

Sok sikert a bolcsihez!
Biztosan jol fogja magat erezni...en is imadtam (legalabbis anyukam elmondasa szerint:) )
En a munkahelyemen voltam beszoktatos.:D Most, hogy mar 2 honapja dolgozom es felvettem az uj ritmust, remelem vegre megint lesz idom az imadott gyongyeimre!
Igyekszem potolni a lemaradast! :)

Adrienne írta...

Ágikám! Nagggyon el voltál tűnve! Na de így már érthető :-) Gratulálok a beszokáshoz is! :-)

Adrienne írta...

Panka! Neked is köszönöm, hogy bíztatsz, de itt szerintem velem lesz a nagyobb gond, mert annyira ragaszkodom ehhez a kiscsajhoz, hogy az hihetetlen. Persze ennek így is kell lennie :-)

Anikó írta...

Kívánom, hogy nagyon szeresse a bölcsit! Így biztos Neked is könnyebb lesz egy picit.

lillaanya írta...

Szia Adri! Megértelek, mi januárban kezdünk, de már most para van annak ellenére, hogy látom a pajtásokon: az első pár nap nehézsége után gyerek játszik önfeledten, anya sír kint :) Szóval fel a fejjel, lánykád biztos szeretni fogja :)) Mi anyukák meg sírdogálunk még eleget, mire Picikénk felnő ;)

Adrienne írta...

Megvolt az első nap, most még nem volt gond, mert én is bent voltam. Gondozónéni aszt mondta, jobb ha korábban kerül bölcsödébe, mert minél idősebb, annál inkább felfogja, mi a szitu, és annál nehezebben illeszkedik be. Lehet ebben némi igazság, de nekem Ő még olyan baba, hiába múlt el 20 hónapos. Bár van 16 és 18 hónapos gyerek is, azok még babábbak :-) A csoport, ahova került, egy újonnan kialakított csoport, nagyon szép ott minden, bútorok, játékok, gondozónénik kedvesnek tűnnek, majd csak alakulnak a dolgok.