2008. április 16., szerda

Arany, arany és arany... és egy pici lila :-) / Laura McCabe inspiráció




Ahogy azt megszokhattátok, nálam mindig mindennek története van :-))) Az úúúgy volt... hogy megtiltottam magamnak egy időre, hogy gyöngyökre költsem a pénzem :-DDD Így aztán amikor kitört rajtam a fűzhetnék, összeszedtem az összes arany árnyalatú gyöngyömet, kövecskéimet, aztán előkerült a lila is, és elkezdtem befoglalni a kis méretű strasszokat, majd a kocka kabosonokat. Aztán jött az ihlet az aktuális kedvenctől, Laura McCabe-től... és ez lett belőle :-)

25 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ámulok bámulok: gyönyörűűűsééges.:-)

evita69

Névtelen írta...

Great adaptation !
I love the result, It's beautiful !

Adrienne írta...

Köszi Evitám :-)

Adrienne írta...

Thank you! :-)

Unknown írta...

Szia!
Egyszerűen gyönyörűűűűűűű!!! Szerintem se vásároljál egyelőre gyöngyöket!:)))

ParizsDesign írta...

K... jó lett!!!! Követésre méltó ötlet! Vásárlás nélkül csodát tenni!

Adrienne írta...

Köszi lányok! Persze ehhez kell pár év gyűjtőmunkája :-DDD

zazie írta...

Csodás!!! :)

Adrienne írta...

Köszi Anett! :-)

Zsófi írta...

Adrien, fantasztikus nyaklánc!!!! ha ilyen ötleteid támadnak a gyöngymegvonás miatt, akkor szerintem se vásárolj egy darabig:)))

Kata írta...

Adri ez csodaszép lett!!!!!!!! :D

Anonymano írta...

Köszi lányok :-) De sajna már bevásároltam :-) Mert megérdemlem! :-DDD

Brigi írta...

Bámulatosan szép!!!!!!!!!! Csoda!!!!!

Adrienne írta...

Oh, Brigi! Köszönöm! :-)

Névtelen írta...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the TV de Plasma, I hope you enjoy. The address is http://tv-de-plasma.blogspot.com. A hug.

Váczi Zsuzsanna "Zsuzska" írta...

Fantasztikus, elképesztő!!!
Nagyon szép!

Adrienne írta...

Köszi Zsuzska! :-)

Bori írta...

Lehet, hogy ez a titok nyitja, hogy nem szabad gyöngyöket vásárolni? Attól tartok, másnál ez nem így sülne el, ehhez a te tudásod és ötleteid kellenek!

Adrienne írta...

Bori! Pedig tényleg ez a titok, mert amióta újra vettem gyöngyöt, egy szemet se fűztem belőle :-DDD

fszeva írta...

Meseszép, nagyon ügyes vagy!!!:)

Anonymano írta...

Köszi Éva! :-)

vezsuzsi írta...

Ez gyönyörû szép!

Anonymano írta...

Köszi Zsuzsi! :-)

Névtelen írta...

Csodálatosan szép!!!!

Adrienne írta...

Köszönöm Teca! :-)