2010. március 29., hétfő

Rachel... avagy rondellák Audrey módra :-)

Rachel Nelson-Smith inspirálta ezeket a rondellákat, miután megfűztem az Ő Oothecal Bede névre hallgató monumentális bogyóit, amiket nagyon nagynak találtam, úgyhogy elkezdtem valami kisebb formátumban gondolkodni. Végülis 5 "bibircsók" lett rajta a 6 helyett, a köztük lévő réseket is betömtem, valamint az alja meg a teteje saját találmány, az itthon lévő csiszolt fánkokhoz igazítva. Majd fotózom azt is, csak most nem bírtam ki, hogy ne tegyem fel a kész művemet, mert igen sokat szöszmötöltem rajta. Pazar karkötő is születhetett volna, de nem volt energiám annyi rondellát megfűzni, és úgyis mindig karkötőt gyártok, legyen végre valami nyakbavaló is :-)

Thank you Rachel!

24 megjegyzés:

Jutka írta...

Húúúúúúúú nagyon klassz lett

Tündrüs (Jákóiné Klárik Tünde) írta...

Nagyon különleges darab sikeredett!!! Gratula!

Kata írta...

Adri, ez frenetikus!!!!!!!!!

LNóri írta...

wow de jó

Hobbi írta...

Csodaszép lett! Gratulálok!

NIKOL írta...

Adri ez fenomenálisssss!!:) :)

Teca írta...

Hűűűűűűűűűűű,Fantasztikusan jóóóóóóóóóóóóó!

AgnesBeads írta...

Aztaaaaaaaaa, ez nagyon tuti lett!

Zsófi(a) írta...

Adri, igazán nagyon szép lett! Irigykedem ám :-))))))

Enikő írta...

Álomszép!!!!!

Zsófy írta...

Adri!Fantasztikus lett!Csodás a színe!Puszi

Maya írta...

Juj, de nagyon szép!!! Olyan különlegesek a rondellák, annyira tetszik!!!

Ibolya írta...

uhhhhh, ez fantasztikus, izgalmas és gyönyörű!!! :)

Edit írta...

Fantasztikusan szép!!! Gratulálok!

Pósa Andrea írta...

Adri, ez gyönyörű!

Adrienne írta...

Jaj Csajok! Akkor érdemes volt elbütykölgetni vele :-) És ahogy kicsi Laurám mondaná: Köszikeee :-))) Bár én úgysem tudom olyan édes hangon előadni ezt, ahogy Ő :-)

Ági írta...

Vagány :) bejövős :) nagyon tetszik!

Lerika írta...

Hű, de bombasztikusan szép, gratulálok!!!!!!

Liza írta...

Szuper lett!

ekszerlada írta...

Gyonyoruek az ekszerteid es nagyon szep,erdekes a blogod1Jovok surun!

L´Antoxana írta...

UAHUUUUUUUUUUUUUUU es precioso

Johanna írta...

FANTASZTIKUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Csodaszép!!!

Adrienne írta...

Köszönöm Nektek is!

Gracias!

Donny írta...

Hermoso las joyas que realizas muy lindas.
besitos desde Argentina