2007. május 2., szerda

Leveles-bogaras karkötő és fülbevaló


Talán ez a leveles-boraras szett az, amihez a legtöbb helyről származnak a hozzávalók. Az úgy vooolt... hogy nem tudtam ellenállni a zöld csiszolt golyóknak. Azt hiszem, a gyöngyök szerelmesei ismerik ezt az érzést :-) Mire haza értem, már fogalmam sem volt, mihez kezdjek velük. Aztán egy másik helyen megláttam a zöld levélkéket. Ekkor már kezdett körvonalazódni, mi is lesz a csiszolt gyöngyök sorsa :-) Aztán egy harmadik helyen megláttam a "bogarakat", és ezzel el is döntöttem, hogy mi fog készülni... És gyorsan megvettem egy negyedik helyen az egyéb fém bigyókat :-))) Már csak egy apró probléma akadt. A csomagokban minden állatkából csak 1 db volt. Hogy lesz így fülbevalóm? :-( Arra gondoltam, bárcsak valamelyikből véletlenül mégis 2 db lenne! És láss csodát! Ahogy utolsóként kiszedtem a katicabogarakat, hát 2 db össze volt tapadva :-))) ... Itthon azóta is mondogatják, próbáljam ki nagyobb "tételnél", hogy valóra válik-e a kívánságom :-)
Hozzávalók: zöld csiszolt golyók - Wextrade Kft., zöld levélkék - Gyöngyélet, "bogarak" - Achát Kft., fém kiegészítők - Gyöngyház

Nincsenek megjegyzések: