2010. május 17., hétfő

Pyramid ring



Mostanság annyi fánkszerű medál kering a neten, hogy gondoltam, nekem is kell egy saját. Már csak azért is, mert amiket eddig láttam, azok nekem valahogy túlságosan vaskosak. Elkezdtem fűzni a Seherezádét is, de már a második sornál láttam, hogy ez meg pláne... Úgyhogy tegnap délután ebben a csodálatos koranyári időben :-))) kiborítottam a színben összeillő gyöngyeimet, és végre a hónapok óta itt szunyókáló dupla piramisok is szerephez jutottak.

Biztosan van hasonlóság a különféle ringek és az én darabom között, de nem vagyok hajlandó több száz blogot végig böngészni, hogy a mostanában már nemzetközi szinten is zajló minta-balhékat elkerüljem, úgyhogy ez az ééén Pyramid Ringem :-DDD

És végre ez olyan jó kis lapos, kb. 8 mm a vastagsága, azaz a vékonysága :-) és olyan 3,5 cm az átmérője.

A gyakorlottak képről is biztosan megfűzik, a kevésbé gyakorlottaknak meg ígérem, hogy a következő füzetbe beteszem a mintáját, mert úgyis témába vág.

27 megjegyzés:

Johanna írta...

Nagyon tetszik(:

Adrienne írta...

És miért :-( ?

Maria írta...

Nagyon klassz kis medál!
Szerintem az előző hsz.-ben az egy "balkezes" mosolygó szmájli.

Anonymano írta...

:-DDDDDDD

gabi írta...

Szuper lett!

Lerika írta...

Nagyon jól töltötted a napot, megérte!!!!!:-))

Pósa Andrea írta...

Igazán jóképű darab:)

Unknown írta...

Hát ez gyönyörű lett! Persze, hogy a te medálod, a saját kreativitásod köszön vissza róla! Kié másé lenne? Ha az ékszerbe valaki beleteszi szívét-lelkét, szerintem mindegy honnan van az alapminta, azt a sajátjának érzi, nem?
Viki
http://fdekszeroriginal.blogspot.com/

Ági mama írta...

Jaj de nagyon szuper ötlet! Nagyon tetszik, s örülök, hogy hozzányúltál a piramid gyöngyökhez, lehet, hogy én is megfűzöm majd, ha nem bánod!
Gratulálok!

Chinita írta...

Szép kecses lett, gratulálok!:))

Anonymano írta...

Köszönöm Lányok!!!

Ági mama! Dehogy bánom :-) megtiszteltetésnek érzem inkább!!!

Liza írta...

Nagyon jó kis fánkocska! Nagyon tetsz!

Brigi írta...

Királyság! :-))))

LNóri írta...

hű nagyon csini

AgnesBeads írta...

Pöpec!

Kata írta...

Gyönyörű szép!!!

Maya írta...

Hú, Adri ez nagyon ott van!!! Nagyon tetszik, sejtettem, hogy nem fogod "csak" úgy megfűzni a seherezádét :-))

Berjo írta...

Nekem is nagyon bejön ez a pyramidos karika. Már kokettáltam a gyönggyel, de ezt látva, (meg Ági mama piramidos bogyeszát) egyre inkább kedvet kapok én is rá! Lesem a gyöngyméreteket, és ha megakadnék majd jöhetek segítségért?

ekszerlada írta...

Nagyon szupi!!!Nekem is bejön!!
Jaj ez a nemzetközi botrány...Akkor most mit is lehet hát?Ahhh..nem akarom már ezeket a botrányokat.

Teca írta...

Nagyon szuper!

Adrienne írta...

Maya! :-))) Tényleg ez van, muszáj mindenen variálnom, aztán sokszor a végeredménynek nem sok köze van a kiinduló ponthoz, de szerintem ez benne a szép, hogy egymást inspiráljuk, akár formákban, akár színekben, akár csak abban, hogy jééé, ilyen gyöngyöt én is vettem egyszer, aztán azóta is ott hever... :-) (nálam legalábbis így volt)

Adrienne írta...

Jolikám és persze a többiek :-)

Már írom is...

3 és 4 mm-es csiszolt, 6 mm-es dupla piramis, 15/0, 11/0 és 8/0 japán kásagyöngy

E írta...

Jajj, hát imádom!!! :)

Timi írta...

NAgyon szép!

beadedcolors írta...

Sodalatosss! Nagyon tetszik, szerintem ez olyan jo Adris lett megint.
pusszantas messzirol

Adrienne írta...

Sodalatossan kössönöm Maricom!!! :-))) Ez a telepátia, éppen tegnap jutottál eszembe, remélem, jól vagy!!! Millió pusziiii :-)

Las Creaciones de Boricua írta...

Very pretty!!!!!!!