2007. október 6., szombat

Büszkeségeim :-)

Erika munkái...

Gabi és Éva munkái...

Gabi és Móni munkái...
Készítettem pár fotót, ahogy mondani szokták, a teljesség igénye nélkül :-) (a fotók sajnos nem lettek a legjobbak)
Nagyon büszke vagyok a lányokra, mert szerintem nagyon rövid idő alatt nagyon szép eredményeket értek el. Sokan gondolják úgy, hogy ők biztosan nem tudnának megtanulni gyöngyöt fűzni. Bíztatásul elárulom, hogy az első fotón látható két karkötőt egy olyan valaki készítette, aki saját bevallása szerint az abszolút kezdő kategóriába tartozott, és lám, ez első foglalkozáson tanultak alapján milyen gyönyörű karkötők születtek!
Persze, mindenkire büszke vagyok, azokra is, akiknek a munkáiról most nem készült fotó, mert nagyon-nagyon ügyesek!!!

3 megjegyzés:

ParizsDesign írta...

Ilyen jó Mesternek csak ilyen ügyes tanítványai lehetnek!!! Gratula és csak így tovább!!!

Adrienne írta...

Aranyos vagy Móni, köszönöm szépen!!! :-)

Névtelen írta...

hat egy picit meghaltam.....erika munkainal a karkototk...azt mi8lyen mintanak vagy formanak hivjak?teljesen beleszerttem..gyonyoruek....